Wednesday 18 January 2012

gde prodati rukotvorine?

U Srbiji je vec uobicajena izjava da nije problem ni proizvesti/napraviti, ni prodati, vec naplatiti. To isto bi moglo da se primeni i na sve kreativce. Inspiracije ima uvek, materjali se uvek nadju. Snalazljiv smo mi narod i nerazmazen pa smo navikli da grebemo i borimo se za sebe. Znam mnoge kreativce koji neumorno obilaze prodavnice hobi opreme, pregleaju stranice i stranice repromaterjala, pa cak i na buvljacima nalaze neke stare predmete koje mogu da uklope u svoja remek dela, ali pitanje je gde sve to prezentovati i prodati???? Nije bitno da li se kreativnim radom bavite iz hobija, da smirite zivce (najcesci razlog koji sam ja cula) ili da nesto zaradite, svakako treba nekako obezbediti mesto za nova dela i novac za materijal. Ako nista drugo, uvek imate spreman poklon za dragog prijatelja ili rodjaka :-))))). Ja licno volim da se moja dela nose, bez obzira da li su prodata ili poklonjena, samo da ne stoje. Nekako mi je tuzno kada neki komad nakita u koji sam ulozila mnogo truda i sati radi ne nadje ponosnu vlasnicu i obrnuto, veliko je zadovoljstvo kada vidite da neko sa osmehom nosi vasih ruku delo. Elem, kako prodati svoja dela???? Na internetu, je prvo sto mi pada na pamet! Jeste internet super jer ima ogroman potencijal potencijalnih kupaca, ne kosta nista, ne bole noge od stajanja ali!!!!! Svi vole da vide uzivo, da pipnu, stipnu :-))))) i to je razumljivo. Odrastali smo u vreme prodavanja svega i svacega, poverenje nam nije jaca strana, a i neke stvari jednostavno morate probati pre kupovine.
Zato su odlican nacin da prezentujete svoje radove sajmovi/ prodajne izlozbe kreativnih radova ili ti rukotvorina. U narednim danima, cak dva velika sajma tog tipa ce se odrzati u Beogradu. Prvi je "Katapult" koji se odrzava u holu TC-a delta city, a drugi je "Mali sajam lepih rukotvorina"-Harmony u holu TC Usce. Oba se odrzavaju tokom tri dana, od petka 20.1. do nedelje 22.01.2012. Ovde mozete pronaci detaljnije informacije:http://www.facebook.com/events/295230447195061/ i http://allevents.in/Belgrade/353354704678912
Sta sve mozete naci na ovim sajmovima i kako to otprilike izgleda mozete pogledati ovde: :http://www.deltacity.rs/Galerija-7/album=Katapult_2011-57
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.259751977426031.59397.100001736935746&type=1
Namerno nisam pisala o prednostima i manama ovih sajmova jer je ovo prvi put da su oba sajma na jako posecenim mestima, svetlim i prostranim, tako da mislim da treba da ih posetimo ili uzmemo ucesca (ja se ovaj put nisam prijavila ni za jedan), pa onda komentarisemo.
Zelim puno uspeha svim ucesnicima i jedva cekam da cujem utiske!!!!!!!!

P.S. Puno pozdrava za ekipicu sa malog sajma u decembru!!!!!!!

No comments:

Post a Comment