Monday 13 February 2012

DIY headbands stand~Napravite sami stalak za rajfove

Poslednjih sezona rajfovi su vrlo popularni. Ima ih u svim bojama i dezenima, sa perjem, tilom, štrasom....Divno izgledaju i na kratkoj i na dugoj kosi, a vrlo šik su i uz punđu. Ali, gde sa njima kada ih ne nosite????Ja sam dosla na ideju da napravim svoj stalak. Vrlo je jednostavno i jeftino, probajte i vi......

Potrebno je:
                    -PVC cev duzine oko 40cm (potrazite u radnjama koje prodaju opremu za
vodovodne  instalacije, ima ih u raznim velicinama i vrlo su jeftine)
                   -stari dzemperičić od rastegljivog materjala,
                   -saten traka
                   -makaze
                   -igla i konac
                   -upaljač


Isecite rukav kao na slici i navucite ga preko cevi ostavljajuci po 6-7 cm sa obe strane.
Najuzi deo rukava sa ranflom ostaviti za kasnije.
Krajeve presaviti na unutra, pričvrstiti i vezati traku. Isto ponovite i sa druge strane i gotovo!


Ukoliko su vam potrebna dva stalka mozete iskoristiti i drugi rukav. Evo kako to na kraju izgleda:

                                                
         




Deo rukava sa ranflom iskoristite da "obučete" konzervu (od nes kafe ili mleka u prahu za bebe) koja odlicno može da posluži za odlaganje češljeva, četki i sl. 



Zar nije jednostavno!!!!

5 comments:

  1. Veoma mi se dopadaju stvarcice koje pravis! :) Drago mi je sto si posetila moj blog. Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Hvala Jasna! Ja sam odusevljena tvojom decoupage tehnikom. Isprobala sam i stvarno divno izgleda! Svaka cast za ideju!

    ReplyDelete
  3. skuplja prasinu. totalno bez veze i neprakticno, osim za kratkotrajnu upotrebu.

    ReplyDelete