Saturday 10 March 2012

izazov

Kao odgovor na izazov koji mi je postavila jedna vredna kreativka , ogovaram na 11 pitanja koje mi je postavil a i postavljam novih 11. Pa da pocnem:
1. Koja vrsta kreativnog rada vam je najdraža?
izrada nakita 
2. Šta biste voleli da naučite novo u svojoj kreativnosti? da sasijem neki komplikovaniji odevni predmet

3. Koliko vremena posvećujete kreativnom radu?
kako kad-nekada veci deo dana, a nekada po ne nekoliko dana ne radim nista.
4. Imate li radni kutak? nazalost ne
5. Imate li više blogova, FB profil, pinterest stranicu? imam samo jedan blog, 2 fb profila i jednu fb stranicu
6. Da li ste aktivni na nekom forumu i kojem? clan sam jedne zatvorene grupe na flickeru vec vise pod 5 godina i tih 15 devojaka su mi jako drage. Poznajem ih odlicno i ako sam ssa samo 4 od njih stigla da se licno upoznam.Mastamo o jednom zajednickom susretu jednoga dana. Aktivni sam clan  grupe "Ruke" na FB.
7. Preporučite nam knjigu? "Smrt je neproverena glasina" je poslednja koju sam citala i jako mi se svidela, ne zbog neke velike umetnicke vrednosti vec zbog nekih zivotnih istina predstavljenih na jako duhovit nacin.
8. Preporučite nam film? Uh, to malo teze. Slabo imam vremena za filmove, a i one dobre koje sam odgledala zaboravila sam naziv. Recimo "Devojka sa zmajevom tetovazom". I ovi novi filmovi sa Serlokom Holmsom u savremenom vremenu su mi super!
9. Da li se redovno bavite fizičkom aktivnošću? Nazalost ne. Prosle godine sam bila mnogo aktivnija.
10. Verujete li u moć podsvesti, zakon privlačenja i Tajnu? ne bas
11. Da li ste zadovoljni sobom, u celini? da


Mojih 11 pitanja :
1.kada ste shvatili da vam je " kreativnost u krvi"?
2.koje materjale najcesce koristite?
3.koje alatke najcesce koristite?
4.posecujete li sajmove kreativaca?
5. preporucite neki zanimljiv kreativni sajit ili casopis
6. volite li da putujete i koju destinaciju preporucujete?
7. da li ste zadovoljni svojim fotoaparatom i ako jeste koje je marke?
8. sta planirate da radite sledece?
9.sta vas inspirise?
10.da li vise radite kada ste neraspolozeni ili srecni?
11. koliko ste se smorili odgovarajuci na ova pitanja :)?


Bilo je tu jos nekih pravila ali da nas ne bii udavila, ja sam ih se resila:)

Kreativke koje ovom prilikom izazivam su.... ta na na naaaa:
2.Beba
5.Goca

Ostale kreativke koje znam nemaju blog pa ne mogu da ih izazovem :)
Toliko od mene!

No comments:

Post a Comment