Thursday 1 November 2012

U boji petroleja

Sta je obeležilo moje protekle dane..Hm?

Petrolej boja

 Sve je počelo od novog gela u boji koji sam želela da isprobam...Bila je to ljubav na prvi pogled. Za sve devojke iz Požarevca i okoline, preporučujem salon Grazia.






Moje novo jastuče za igle je takodje u toj boji, zar nije cakano?
                  

 A onda sam našla divnu tašnicu, pa sam uz nju napravila ogrlicu, pa jos jednu, pa još par... I tako....   

         


Tu već prelazim na sledeću stavku.


Katapult XVII

 Izlagala sam u nedelju, dan je bio za ne izaći iz kuće i to se odrazilo i na broj posetioca, ali u globalu sam zadovoljna. Upoznala sam divne kreativne devojke i super se družile. Linkić za sve koje nisu jos čuli za Lanče.
 Od mojih ogrlica  prve su se rasprodale u zelenoj boji,  jedva zadržah onu na sebi.







 A sada malo bolujem i skupljam snagu za nove radne poduhvate. Jedva čekam sledeći nalet inspiracije.






7 comments: