Monday 21 November 2011

Perje je opet u modi!

Po ko zna koji put, moda se vraca! I eto, ponovo nam je u modi perje. Kada sam to videla setih se moje ogrlice , stare preko 10 godina , koju sm dobila od moje drage drugarice Maje. Na ogrlici se originalno nalazilo 5 dugih pera ali sam ja poodavno skinula dva i nakacila ih na mindjuse. Kako se moda promenila, mindjuse su ostale na dnu neke fioke, polu-zaboravljene. A onda su dozivele veliki come back u vidu asesoara za maskembal moje bratanice u ulozi indijanke. Fenomenalno su se uklapale!!!!! Ona preostala tri perca sam ove godine iskoristila da napravim jednu fency ogrlicu od recikliranih materjala. Jako sam zadovoljna kako je ispala:



Perca su naslu primenu ove godine i na mojim rajfovima, ogrlicama i brosevima:






1 comment:

  1. I absolutely love yοur blog.. Ρlеaѕаnt colorѕ &
    thеme. Did yοu devеlop this websitе yοurѕelf?
    Please reply back as I'm planning to create my own personal website and would love to know where you got this from or exactly what the theme is named. Kudos!

    Here is my web blog - sky bet

    ReplyDelete